2010. június 28., hétfő

Aranyláz.

Vettem arany gyurmát. életemben először, mert eddig nem tudtam mire is használhatnám. Most megjött az ihlet, és ezek az ékszerek készültek:

Ez a nyaklánc, amit fagyöngyökből és sajátkészítésű gyurmagyöngyökből fűztem, és készítettem hozzá egy arany tollat:





Ezt a fülbevalót, amit szívem szerint feltennék Meskára, de tanulva az eddigi hibáimból, úgyse venné meg egy lélek sem:




Ezt már feltettem Meskára, hátha.....


És ezt pedig csak úgy, mert passzol az eddigiekhez:


na jó, ennyi lenne, még mindig tart a vizsgaidőszakom, de már csak egy hétig, aztán kezdődhet a hajnalig tartó gyurmázás minden nap.

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik mindegyik :) Szépek a színek és az arany toll is nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  2. szerintem is nagyon jók! :)
    ez fimo? múltkor én is vettem arany gyurmát, de az cernit, és nem ennyire szépen csillogós. :/
    a legszebb a korong! szerintem simán felteheted! legalábbis nálam már volt igény ilyesmire. Személy szerint én is nagyon bírom az ilyen füliket, magamnak is csináltam régebben hasonlót :)

    VálaszTörlés
  3. Huu köszi! Igen a fimo nagyon szépen csillog én is meglepődtem! De egyébként a múltkor lefestettem a fehér gyurmát aranyszínű körömlakkal, és rajta maradt és azóta is rajta van...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuperek lettek, tényleg szépen csillog! :) A levél remek, és nekem a karika is tetszik, szerintem is megér egy próbát, ahogy Kinga mondja. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszenek, pedig nem vagyok nagy "aranyos", nem színem. Amúgy én is azt vettem észre h ezek a korongok nem annyira mennek. Vasárnap a vásárban ki sem tettem.. Nagyon ritkán is gyúrok ilyesmit.

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik a korong fülbevaló is. Csodálatosak a színei! Én vevő lennék rá, ha még meg van... :)

    VálaszTörlés