2010. február 9., kedd


Cserfescsillagtól kaptam egy Kreatív blogger díjat.

A játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

1.Köszönöm szépen Cserfescsillag, hogy gondoltál rám!
2. Kitettem a logót.
3.Belinkeltem.
4. 7 dolog rólam:

1. Kb. 2 éve gyurmázom, meg óvodában is gyurmáztam de az kicsit más.
2. Van egy fekete macskám, Lucifer, már többször készítettem ezért fekete macskás dolgokat.
3. Egyetemre járok, egyszer majd művészettörténész leszek.
4. Évek óta ugyanabba a kocsmába járunk a barátaimmal, a kedvenc kocsmárosunkhoz, Pista bácsihoz.
5. Másfél éve van barátom, Turi, aki építész lesz.
6.Imádom a divatot, nagyon sokat költök táskákra és cipőkre...:D
7. Kedvenc könyvem a Mester és Margarita.

5. Nekik adnám tovább a díjat: Hoyacarnosa , Barbi , BEADAPPLE , Ande , Vattacukorhajú lány , Lerika , És nem hagyhatom ki a gyurmás kollégát, Kingát, bár ő lehet, hogy már kapott.
6.Belinkeltem.
7. Elkezdem írni nekik a bejegyzéseket.

4 megjegyzés:

  1. Szia Fannalka, most fogom megírni amit kell és ezért be is néztem hozzád.
    Köszönöm a díjat!
    Nagyon tetszik amiket írtál magadról, mosolyogtam rajta! :)
    Pista bácsit üdvözlöm és igen, az óvodáskori gyurmázás bizony csak másabb lehetett :D
    Aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi, holnap át is adom Pistabának:D Kíváncsian várom a tied is:D

    VálaszTörlés
  3. Szia, köszönöm a díjat, nagyon kedves tőled! :) (mintha már ezt tegnap is leírtam volna...lehet, h elfelejtettem rányomni a küldés gombra :) )

    VálaszTörlés
  4. szia, én is köszönöm a díjat, már megkaptam egyszer, jó régen, ha nem haragszol, inkább idelinkelem, amit írtam:

    http://vattacukorhajulany.blogspot.com/search?q=7+dolog

    további jó alkotást!
    mónika

    VálaszTörlés